Spremljevalci

sreda, 19. maj 2021

Vojna napoved

Pozdravljen bralec. Tit tu ... 

... deževna saga še kar vztraja ... in se nadaljuje ... 

... jaz, Titanium Hudobrek in dež tekmujeva ... v vztrajnosti ... meriva moči ... kdo bo prej klonil ... kdo se bo komu priklonil ... morda uklonil ... 

... bom jaz, ptič mladič, sklonil glavo in se vdal dežju ... ali pa se bo ta voda milostno ustavila in mi omogočila živeti ... zaenkrat sva vsak na svojem bregu ... jaz in dež ... nepopustljivo si zreva v oči, žugava in groziva ... 

... moja pravi, da je morda moja trma kriva, da bomo kmalu zrli v Panonsko morje ... tisto, ki je že davno odteklo ... in se sedaj vrača ... zato, ker tako trmarim ... in iščem izgovore, da mi ni treba na plano ... 

... ja tako je to ... nisem se še navadil na mokroto ... ne maram je ... in pika ... 

... dežne kaplje me bodejo ... bolijo ... zastirajo mi pogled ... hladijo mi trebušček ... skratka ... dežja ne maram ... gojim globoko sovraštvo ... 

... pri predzadnji poplavi z neba sem moji šefici pobegnil po hribu domov ... in ja ... nisem razumel besede 'pridi' ... jaz, Tit Pridkana ritka, sem si dovolil besedo gladko preslišati ...

... pa ti veš ... in jaz imam dokaz ... da to besedo izjemno rad slišim ... ampak tokrat ne ... po listju leteče dežne kaplje so delale takšen kraval, da še svojih pasjih misli nisem bil sposoben slišati ... beseda 'pridi' je bila samo oddaljen šepet ... 

... moja dvonožnica sedaj dobro ve, da bo odpoklic dokončno urejen, ko bom ptič mladič v teku zapustil hišni nadstrešek in se pognal za njo v z dežjem prepojen gozd ... eni imajo za skušnjavo srne, drugi muce, tretji ljudi ... jaz mladič ptič pa imam 'suho rit v dežju' ... 

... mislil sem, da bo šefica razumela ... imela usmiljenje do mene 'na suho letečega' ptiča mladiča ... ampak ne ... ona je elegantno (kolikor ji omogočajo nepremočjiva oblačila) prikorakala za mano ... mirno vzela povodec ... me pripela ... in me žrtev dežja peljala na luli kaki po cesti ... 

... ker tam ni listkov, ki vsaj malce zaščitijo mojo rito ... in jaz sem kot kaznjenec korakal ob njej ... po meni pa se je zlivala nebesna reka ... 

... ja takšna je ta moja ... da jo malce zatožim ... da se ti potožim ... 

... no še dobro, da je bil ta dežni pohod po njenih merilih izjemno prilagojen ... beri: kratek ... ona pravi ... bolj 'učna lekcija za ptiča mladiča, da se Lenkinih zahtev ne daje pod ušesa' ... no ... ali sedaj vidiš s kakšno trmasto žensko živim ... ni to življenje pravljica ... 

... še dobro, da je vsak nov dan ponuja možnost novega začetka ... tako se danes zjutraj optimistično postavim pred vrata ... in ko jih odpre ... oooo neeee ... dež ... 

... nočna mora ... gre Titko ritko raje spat ... sanjat sončka, rožice, čebelice ... in ko odprem očke ... možno je, da se sanje udejanijo ... hmmm ... ali pa tudi ne ... ampak fantazirati ni greh ... 

... se nadaljuje ... 

Sonček kod hodiš ... 



Ni komentarjev:

Objavite komentar

... ko pes zboli ... se svet skrbništva drugače vrti ...

... pozdravljen bralec ... TiT ... Hudobreški mul'c tule ...  ... naj te samo opomnim, da sem prejšnji zapis zaključil na točki, ko je m...