Spremljevalci

sreda, 7. april 2021

Selitev v novi dom

Ejla spoštovani bralci ali cenjen bralec ... morda bralka ... 

... sem deset tednov star mladiček nemškega kratkodlakega ptičarja ... pravijo, da sem črno serast (pomeni da imam črno-bele madeže po dlaki) in seveda fantič ... moje veličastno ime Titanium Hudobrek, po partizansko Tit(ko) ... 

... zabeležim si dan: 7. 4. 2021 ... pomembna zadeva: prišel sem na nov naslov ... in k čisto svoji družini ... pa ne, da je tisti prejšnji kaj manjkalo ... kje pa ... tisti družini rečejo vzreditelji in pri njih sem ugledal lučko sveta ... za družbo sem imel kar trinajst (ja, prav si prebral: 13 bratcev in sestric) ... na koncu sva ostala še dva, ko se je 'ta nova skrbnica končno primigala po mene' ... 

... s sabo sem dobil pravcati paketek z 'dek'co', baby sinje moder Kong, pa briketke in dve paštetki, celo skledo, merilno posodico, da me 'ta nova' ne bo sestradala ... skratka s polno malho so me pobasali v avto in horuk proti Brežicam ... 

... pot sem mirno presmrčal na kolenih 'ta sveže' ... klepet dveh žensk in šumenje motorja me je kar uspavalo ... mislim, da je bila tale pot celo prekratka ... še preden smo prispeli na cilj sem se prebudil ... nekako sem čutil, da se bližam tistemu, kar bo v mojem pasjem obstoju stalnica ... kamor se bom vedno vračal ne glede koder me bodo tace nosile ... 

... pa nič skrbet' ... ne bom se sam potikal po širinah sveta ... 'ta nova se ima za pasjo učiteljico, zato predvidevam, da bo znala pravilno ravnati z mojo ptičarsko dušico' ... 

... na cilju me iz toplega vozila postavijo na hlad ... nekje na obrobju gozda je moje bivališče ... in nekako imam občutek kot bi se moja duša že srečala s temi kraji in temi ljudmi ... 

... olala in potem presenečenje ... mimo mene priteče rjav vihar ... zaljubljeno strmi v 'ta novo' ... in potem se celo 'po pasje oglasi' ... jaz ji nisem ravno ne vem kako zanimiv ... nobene posebne fascinacije ne povzročim ... ona gre svojo pot ... občasno se srečava (predvsem kadar drvi mimo mene do 'ta nove') ... 

... potem je tu en dolgin ... fant ... tega imam pa takooo rad, da sem kar ponorel ... tale fante mi je všeč ... z njim bova bluzila naokoli, ko bo 'ta nova' mučila druge skrbnike psov ... že čutim, da bo tako ... dokler ne bom šel tudi sam službovat ... potem bo z dečki konec ... no ... do tam je še veliko užitkov ... 

... in nato jejhata ... še dodatno presenečenje ... kosmata bitja, ki niso enaka meni ... oglašati se znajo podobno kakor psi (renčijo) ... kot dodatek pa še uvijajo hrbet, pihajo kot veter, oči se jim svetijo kot žarometi ... potem pa je tu še čisto njihova govorico ... nekako: mijev sem in mijev tam ... pa rep imajo pokonci ... še bolj kot jaz ... dlaka je mehka, puhasta ... zanimiva ... 'ta nova' pusti, da se z noskom dotaknem, povohljam, ko pa me zajame strast, kar naenkrat ne morem do mehkotačke ... čeprav še malo silim, pa še malo potiskam mi ne uspe ... me čudežno drži stran ... hmmm ...

... in potem ves nejevoljen. pogledam 'ta novo' in se nekako skloni, dlan ima kakor sklečko in notri hrano ... pritečem ... pojem ... odlično: samopostrežba v gozdu ... 

... in še dodatno zadovoljstvo to ponovi vedno kadar jo pogledam ... sploh navdušena je, ko pogledam stran od muce ... zanimivo ... tu se nekaj pomembnega dogaja ... 

... tako dam čez prvo spoznavanje okolja ... 

... odtacamo domov ... utrujen sem ... že na ogledu okolice sem se kar na rito sesedal ... čas bo za počitek ... 

... le kje bom spal ... hja ... v neko škatlo me da ... notri je dek'ca ... mehko je ... ampak sem sam ... nikogar za stiskat' in cartljat' ... se moram kar pritožiti ... jokcam ... zavijam ... morda se me usmili in me da kam drugam ... ali mi pusti svobodo, da si najdem nekaj kjer bom spal ... 

... naj ti zaupam, da je trdosrčna 'ta nova' ... se me ne usmili ... in ker sem utrujen se spravim spat ... niti ni tako slabo tam notri ... toplo je ... slišim ostale ... nekako se bom že navadil ... še zmeraj pa je bolj prijetno stiskanje k bratcem in sestricam ... ampak tako pač je ... sedaj nimam druge možnosti kot da se naučim novega načina ... 

... nadaljevanje sledi ...


Titanium Tit prvi dan v novem domu


Ni komentarjev:

Objavite komentar

... ko pes zboli ... se svet skrbništva drugače vrti ...

... pozdravljen bralec ... TiT ... Hudobreški mul'c tule ...  ... naj te samo opomnim, da sem prejšnji zapis zaključil na točki, ko je m...