Spremljevalci

sreda, 14. april 2021

Tipičen moški ... in lulanje ...

Ojla bralec ... Tit tu ... 

... veš kaj je izjavila 'tale moja, ki misli, da je šefica' ... ona je izjavila "Tit, ti si tipičen moški" ... 

... moja dolgouha glava se je nagnila malo levo, pa desno ... debelo sem jo gledal ... nič razumel ... ona pa je hitela v kopalnico ... pridivjala s celo rolo papirnatih brisač ... in pokrila lužo na ploščicah ... 

... in kaj ima to s 'tipičen moški' ... ali to pomeni, da moški, ki smo tipologija za moški spol, lulamo na ploščice v trgovini Pasji svet ... in netipični moški (, ki so po njenih besedah 'ta pravi moški') lulajo ... kam že pač pravi moški lulajo ... 

... kaj ona sedaj misli z lulanjem 'tipičnega moškega' ... ja, nič, mi je razkrila v naslednji izjavi "če te peljem lulat kakat na travico, potem boš tam lulal kakal pa če prekle, sekire in vse vrtno orodje padajo z neba ... jasno ..." ... 

... zunaj ni bilo čisto nič jasno (, zato sem se tudi odločil, da ne bom močil tac na travici ne glede kako fajn pokošena je bila) ... 

... ampak ona je z 'jasno' mislila ... "Tit, poba, razumeš" ... te metafore tipične ženske me spravljajo ob pasjo pamet ... pa kako naj jo razumem, če govori v ugankah ... 

... razumem, pa ne želim slišati ... vendar tale ženska je trmasta ... ti pravim ... grozna je ... tisto lužo je pobrisala, poškropila z dezinfekcijo "da te ne bo zapeljeval vonj v skušnjavo ... bolje da jaz to razkužim" ... me prijela pod rito in hop na mraz in mokroto ... 

... "sedaj bova pa tako dolgo tu hodila, da boš lulal kakal pa če se vsi sosedje zgražajo, da te ubogo siroto s povešenimi uhlji in tresočim teleščkom po dežju mučim ... me ne briga ... lulaj in greva notri ... za nagrado ..." 

... in res ... ona s povodcem (takšnim novim, rdeče črnim ... kakor da bom zaradi fensi povodca kaj bolj motiviran) v roki paradira gor in dol ... vrata toplega doma (pardon: trgovine) ima kar odprta (, da me draži v moji želji po suhoti in toploti) ... in vztraja ... še dobro, da se mi kolesca v možganih (netipičnega moškega) urno vrtijo ... in ugotovijo, da se upirati ne splača, ker se upor z mrzlo ritko plača ... 

... zato se počepnem ... lulam ... in en (dva in tri kar spustim) sem že na toplem ... 

... tako je to ... sobna čistoča se očitno dogaja tudi kadar zunaj dežuje ... 

... kaj pa je mislila s tipičen moški ... ja kaj nek' ... mislila je: 'ni ga čez komot' ... kam teče pač teče ... samo, da je udobno ... če povzamem: 'tipičen moški je za njo 'na komot' ... po liniji najmanjšega upora ... v iskanju bližnjic ... skratka ... obilica superlativov ... 

... no ja ... moja kariera 'tipičnega sobno ne-snažnega' moškega' se je zaključila ... 

... ampak, če me občutek ne moti, bom besedno združbo: "Tit, ti si tipičen moški" še slišal ... samo v malo drugačni dogodivščini ... 

... to bo zanimivo življenje 'tipičnega moškega' ... s tipično zahtevno žensko ... 

... se nadaljuje ... 

Lulanje 'ne-tipičnega moškega'


Ni komentarjev:

Objavite komentar

... ko pes zboli ... se svet skrbništva drugače vrti ...

... pozdravljen bralec ... TiT ... Hudobreški mul'c tule ...  ... naj te samo opomnim, da sem prejšnji zapis zaključil na točki, ko je m...