Spremljevalci

četrtek, 29. april 2021

Prvič na tečaju

Pozdravljen bralec ... Tit tule ... 

... veš kako pravijo, da tisto, kar te v življenju prvikrat zadane, da tega usodnega udarca nikoli ne pozabiš ...

... saj veš kako to gre ... prva simpatija ... pa prvi poljub ... pa prvi dan v vrtcu ... pa prva poroka ... pa prvi otrok ... 

... Anglež bi nagnil glavo in te vprašal: "ring a bell" ... jaz Titanium Hodobrek pa te s pokončno glavo vprašam: "ti je jasno, kam jaz ptič mladič s tem modrovanjem tačko molim" ... 

... torej sporočiti želim, da je 'prvikrat' pomembno ... da te lahko zaznamuje za vse veke vekov življenja na tej zemlji ... 

... hja ... žalostno, vendar resnično dejstvo pa je, da je moja učitelj'ca zamudila učno uro o pomembnosti velikega 'prvikrat' ... lekcijo o izjemnosti 'prvikrat izkusiti' je gladko prešpricala ... in sram jo naj bo ... 

... kako jaz ptič mladič to vem ... zato, ker sem prvo tečajniško izkušnjo preživel na privezu ... ja ja ... čisto pravilno si prebral ... vse česar sem se na prvi učni uri tega njenega tečaja učil je bilo 'biti tiho in mirno na privezu' ... 

... torej nič glamuroznega ... posebnega ... ona prisega, da se jaz poba učim skozi življenjske situacije ... tečaj bo že še prišel na vrsto ... razlog: "da se naučiš sodelovati v prisotnosti drugih kužkov" ... jejhata ta pasjeslovna modrovanja ...

... ja ja ... tako je to ... poštenega ptiča mladiča na prvi šolski uri ženska omeji na privez ... in to je za njo 'ena izmed najpomembnejših veščin vzgojenega psa' ... ma si moraš misliti ... noro ženšče ... 

... vsi ostali štirinožci so zadovoljno tiščali rite k svojim skrbnikom ... se premikali sem in tja ... pa sedeli ... pa ležali ... pa prihajali na klic ... se prehranjevali ... in igrali ... jaz, Titanium Hudobrek pa sem čepel na privezu ... 

... ampak vse le ni bilo tako črno ... čeprav je na začetku kazalo strašno hudo, da sem kar zavijal od silne bolečine se je zadeva pozneje le obrnila na bolje ... kako ... 

... ona (to je tista moja šefica, ki je še zraven učitelj'ca) je seveda med mojim jadikovanjem mirno modrovala o pasjih zadevah ... oni so jo poslušali ... še kužki niso nasedli mojim žalostinkam ... pa sem si rekel, da takle način že ne bo prava pot do njenega srca (in torbice s hrano) ... in sem se odločil odpočit glasilke ... 

... in tako obsedim ... tiho ... zamišljeno ... in ona pohiti do mene, mi da slastni zalogajček in gre nazaj 'na delo' ... in tako celo druženje ... sem in tja ... tihi Tit dobi poslastico ... umirjen Tit dobi poslastico ... ležeči Tit dobi poslastico ... 

... aaaa ... "ring a bell" ... "ti je jasno, kaj sva počela" ... učil sem se mirno vegetirati na privezu ... 

... in to je bila celotna znanost moje prve učne ure tečaja ... in po njenih besedah sem jo opravil z odliko ... 

... nič ... bom videl kako se bo to tečajniško službovanje ptiča mladiča nadaljevalo ... sporočimj, ko kakšno svežo informacijo pridobim ... 

... se nadaljuje ... 

Ptič mladič počiva Photo: Land of Tails


Ni komentarjev:

Objavite komentar

... ko pes zboli ... se svet skrbništva drugače vrti ...

... pozdravljen bralec ... TiT ... Hudobreški mul'c tule ...  ... naj te samo opomnim, da sem prejšnji zapis zaključil na točki, ko je m...