Spremljevalci

četrtek, 29. april 2021

Nadgradnja odnosa

Pozdravljen bralec ... Titanium tule ... 

... in lepo te prosim ne verjeti vsemu, kar ta moja zapisovalka misli vrže pred tebe ... 

... ona pa 'nadgradnja odnosa' ... kakšna nadgradnja neki ... ženski se je danes malce skisalo ... ne vem kaj ta njena buča študira (očitno ne kaj veliko uporabnega) ... se sprašuješ s čim me je tako razjezila ... kakšno pregreho je storila ... 

... ja na sprehod me je peljala ... nič neobičajnega ... dokler ni že na dobrem delu poti pogruntala, da je ovratnica ptiča mladiča doma ostala ... lepo na kvaču počivala ... 

... ne vem, ali si že kdajj slišal, da se na kakšnem spletnem klepetu baha s tem 'da na Otti ne uporablja nobene opreme' ... to pomeni, da je pozabljiva, šlampasta in vse doma pozabi ... 

... ampak jaz nisem Otta ... jaz sem mladič ptič Titanium Hudobrek, ki potrebuje vzgojo ... in kaj je temelj vzgoje ... preventiva ... lepo te prosim ... kakšna preventiva neki pa je to, če ženska še ovratnice ne natakne na poštenega psa ... 

... skratka, danes sem naredil cel sprehod 'gol' ... to je brez opreme ... dobro, da ima ta ženska še kaj pameti in spominskih celic ... in je vsaj hrano nosila na sebi ... 

... in jaz Tit sem pa že resnično tako navajen, da se ves čas predano vračam k tej moji premikajoči delikatesi ... in jaz vem, da nima samo Otta samozavest serijsko ... ne, tudi ta na dveh nogah jo ima, ker je prepričana, da bo mladiča ptiča spravila skozi sprehod samo s pomočjo pravilne uporabe hrane ... 

... in veš da me je ... celo dooolg sprehod ji je uspel z 'golovratim Titkotom' ... 

... jaz, mladič ptič jo samo prosim, da naj ne bo tako lahkomiselna na kakšnih hujših lokacijah ... takšnih, kjer je skušnjav za mladiča ptiča še več kakor v gozdu ... 

... takle imamo pri nas dragi bralec ... mojo tisti emšo dohiteva ... nato pa si oči maže, da se greva nadgradnje odnosa ... še dobro da mene ni do sedaj kje pozabila ... 

... se nadaljuje ... 

Ubogi golovrati mladič ptič 
    
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

... ko pes zboli ... se svet skrbništva drugače vrti ...

... pozdravljen bralec ... TiT ... Hudobreški mul'c tule ...  ... naj te samo opomnim, da sem prejšnji zapis zaključil na točki, ko je m...