Spremljevalci

četrtek, 13. maj 2021

Desničar ... levičar ...

Pozdravljen bralec ... Tit tule ... 

... n'č bat' ... s to levo pa desno se nisem spustil v vode politike ... pri meni ptiču mladiču ni tega, da je leva kaj boljša od desne ... mene politične zdrahe kaj malo ... ali bolje ... čisto nič ne zanimajo ... 

... jaz fantič zajemam življenje z ogromno žlico užitka ... to je tisto, kar v življenju šteje ... in te drži v pretoku ... energiji ustvarjalnosti ... in moj bazenček vedenjske kreativnosti je globok, širok in valovit ... 

... z 'desničar ... levičar' želim jaz odraščajoč ptič mladič povedati, da smo kužki levičarji ... in desničarji ... 

... ali si s tem spoznanjem domač ... no, če ti je ta podatek v poplavi vseh pasjeslovnih informacij morda ušel ... ti sedaj postrežem z razkritjem ... 

... in zakaj misliš, da jaz pošteni ptičar mislim, da je za življenje pasjega skrbnika to pomemben podatek ... 

... morda zato, ker je ta moja 'ki se trudi biti šefica' na enem prvih potepov vsa obupana izjavila: "olala Titko Ritko pa ti si desničar" ... in nato je dodala še: "joj joj joj" ... 

... ja ... očitno je to spoznanje ni potisnilo v ekstazo sreče in navdušenja ... 

... pa me ne vprašat' zakaj ... jaz, Tit, se čisto odlično počutim v svoji desničarski ptičarski koži ... 

... ona ... ona ženska pa si je zadala za življenjsko nalogo mene Titaniuma Hudobreka prilagoditi na 'levost' ... ker baje se v tej pasjeslovni vedi zadeve dogajajo malce na levo ... in po levi ... vse je na levi strani ... izjeme so redke ... in "ti Titko Ritko nisi izjema" ... takle imam ... 

... zato, ker je "uradna kinologija leva" ... ali bolj natančno ... ker je: "klasična kinologija je nagnjena na levo" ... se moram jaz ptičar preobraziti v levega ptiča ... 

... in če te zanima kaj pomeni moja 'desnost' ti razkrijem ... 

... enostavno povedano se jaz, Tit, raje ... pogosteje ... non-stop ... vztrajno ... postavljam na desno stran gospe šefice ... ona pa naredi vse, da se na koncu znajdem na levi ... in šele ko sem na levi se odprejo vrata delikatese ... 

... no njena potrpežljivost se že kaže ... sedaj se le še redko 'zmotim' ... ker ne želim zamujati s prehranjevanjem se raje hitro ustavim ob levi ... 

... naprej ... moja 'desničnost' pomeni, da jo prehitevam (, ker imam štiri tace in sem uren) po desni strani ... to jo je spravljalo v pravi obup ... ubogo ženšče se je nekolikokrat skorajda zvrnilo na nos, ko sem se ji znašel pod korakom ... "še vozila se prehitevajo po levi ... Tit lepo prosim ... imej usmiljenje ... leva ..." ... 

... tudi desno stran ceste imam veliko raje ... pa obrnem se najprej v desno ... pa tačka, ki jo prvo potisnem naprej je desna ... 

... skratka ... usoda je želela, da se moja podložnica nauči živeti z desničarjem ... da vadi svoje tehnike 'vodenja desničarskega psa na levi strani sveta' ... 

... in če sem odkrit nama tole prilagajanje kar dobro ratuje ... malo se potrudim jaz ... malo popusti ona ... pa sva v harmoniji ... 

... dragi bralec kaj češ ... takšno je pač življenje ... en velik kompromis med partnerji odnosa ... 

... se nadaljuje ... 

Titanium Hudobrek po levi 


Ni komentarjev:

Objavite komentar

... ko pes zboli ... se svet skrbništva drugače vrti ...

... pozdravljen bralec ... TiT ... Hudobreški mul'c tule ...  ... naj te samo opomnim, da sem prejšnji zapis zaključil na točki, ko je m...