Spremljevalci

nedelja, 11. april 2021

Mačje pasji svet

... Tit tule ... 

... ne vem koliko domači ste s to mojo 'ki misli, da je šefica' ... ampak ženska, vam pravim, je obsedena z mačkami ... 

... olala ... ne vem, če bi me moja prva družina tako veselo spakirala, če bi vedela, da bom jaz, veliki ptičar Tit, prisiljen živeti in srečevati toliko zveri iz rodu 'male mačke' ... 

... in ene teh sploh niso tako 'male' ... mačkonar mojega osebnega šoferja ... moja ljubiteljica mačk temu prograstemu mačku pravi 'Miko' ... no, tisti šoferjev mačkonar Miko je večji od mene, ptičarja Titaniuma Hudobreka ...

... si moraš misliti ... takšno ime so mi nalepili, okoli mene pa same mehkotačkaste zveri iz rodu 'malih mačk' ... kako, lepo vas prosim, naj sedaj jaz, Tit, ta odnos izpeljem tako, da ne sabotiram svojega ptičarskega ega in ne ujezim moje 'tiste, ki misli, da je šefica' ... 

... in še Otta je na na njeni strani ... obe ženski sta skorajda zaljubljeni v mačke ... pa takšna ptičarica ... 'šefica' ji pravi Adin dom in meni pravi Hudobrek ... in če je naučila tisto 'iz doma' bo pa tudi tistega 'iz breka' ... hja ... nič kaj obetavno to ne zveni ... ti rečem, da ima ona neke fine prijema ... hmmm hmmm ... 

... začelo se je prav fajn ... ja ja ... tisti prvi dan, ko sem bil še čisto izgubljen v vesolju je bilo prav 'luštno' ... novinec na teritoriju 'malih zveri imenovanih domača mačka' ... 

... in da boste vedeli ... en sploh ni domača mačka, ampak je neka z rodovnikom ... s predigrejem tako kot jaz Hudobrek ... tisti suhi sivi stari stvor ... moja mu pravi Luka ... tega se je bati ... ta ima krizo identitete ... vam rečem ... da renči kot pes ... prehranjuje se iz 'okoli-pasne-torbice' z vonjem po mojih briketih ... piha kot vihar ... s tistim ne grem priboljškov zobat ... 

... druga je bolj prijazna ... nastavi trebušček ... ampak glej ga zlomka ... to ni tako kot pri nas kužkih ... mi nastavimo trebušček za 'božaj božaj' ... ona, domača mačka, ona pa potem udari z zadnjimi tacami ... in to je ubijalski gib ... 

... če me moja ne bi pravočasno povabila k sebi bi imel lep okras na nosu ...

... ampak z Lili se da lepše pomeniti ... ona je mačja dama ... in kot prava ženska zna uporabljati možgančke ... Luka pa zganja slabo voljo ... 'tista, ki misli, da je šefica' pravi: "da zaradi starosti" ... hmmm ... star pa slabovoljen ... pa češ, da je dal že vse njene pse čez ... no ... ja ... to pa ni kar tako, ker je baje številka tistih pred mano kar visoka ... 

... preprosto povedano sem jaz, Tit ptičar, padel v mačji svet ... in sedaj ne vem, zakaj ima na trgovini napis: Pasji svet ... 

... vam rečem ... to je en narobe pasje mačji, mačje pasji svet ... in po moji mladičkasti pameti so te 'mačje zadeve' šele začetek ... kako se mačja štorija odvije boš zagotovo še slišal ... in po moje tudi videl, ker ona misli, da je takšne zadeve dobro snemati ... alala kaj si ja nor ... kam sem jaz prišel ... 

... no, dokler mene ne preoblikuje v bitje, ki mijavka, sem še na dobrem ...  

... se nadaljuje ... 


Tit in Lili ... učenje življenja v sožitju ...



 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

... ko pes zboli ... se svet skrbništva drugače vrti ...

... pozdravljen bralec ... TiT ... Hudobreški mul'c tule ...  ... naj te samo opomnim, da sem prejšnji zapis zaključil na točki, ko je m...