Spremljevalci

torek, 13. april 2021

Tožba deževnih dni ...


Pozdravljen ... oglašam se Tit ... 

... danes je en takšen zaspan dan ... 

... nebo joče ... pa da ne bom tako pesniški zapišem po domače: dežuje ... ali dan je deževen ... neprijeten ... mrzel ... za nikamor ... po ptičarsko: "danes je za en drek dan" ... pa oprosti na izrazoslovju ... 

... vsakdo, ki je vsaj malo seznanjen s ptičarsko dušo mu je kristalno jasno, da se pošteni ptičar vešče izmika dežnim kapljam ... moj kužušček ni ustvarjen za dolgotrajno izpostavljenost vlagi ... jaz imam v genetskem materialu vgrajene manevre 'izmikanje dežju' ... to je poseben kromosom ... ustvarjen od pasjega božanstva za nas kratkodlake kužke ... 

... hja ... hvaležen bi bil, če bi kdo ta znanstvena dejstva sporočil tisti moji mučiteljici ... ona je očitno to učno uro o ptičarjih preskočila ... ker me je danes, mene poštenega mladičkastega ptičarčka Tita, pretentala in mi privoščila vrhunsko letanje, ali bolje plavanje, po širnih poljanah Panonskega morja ... 

... jaz ne vem, kaj za hudiča sem se ji zameril ... pa tako sem glavo potiskal pod dek'co ... spremenil sem se v nepremično gmoto na kavču (delal sem se da sem okrasna blazina) ... muce me niso niti malo ganile (lahko so ležale na meni jaz pa nič ... stojično sem prenašal vlogo mačjega počivalnika) ... pripravljen sem bil prespati celotno dopoldne ... kaj dopoldne ... spal bi do naslednjega sončnega dne ... ženska bi si lahko privoščila pedikuro, manikuro in še masažo za nameček ... celo stroške bi ji kril ... ni da ni ... res, da ne vem kako, ampak to je premlevanje za kakšen drug dan ...  

... ampak ne ... ženščina ... kot bi imela mravlje v riti ... "ajde ptičarji gremo lulat kakat" ... kakšna laž ... 

... vam rečem, da ta ženska ni nič kaj boljša od Otte ... ti dve si zaslužita druga drugo ... letata sem in tja ... to, da sem ptičar ne pomeni, da sem ptič ... morda ima Otta kakšne skrite perutničke, jaz jih zagotovo nimam ... 

... no ... ona: "ajde vojska ptičarska ... gremo lulat, kakat" ... 

... nič lulat kakat ... ne ... cela ura in več sprehoda ... nebo pa neusmiljeno ... 

... najprej se je obetalo še nekaj zabave ... počasi smo tekli ... viharniška Otta je bila itak čisto iz sebe od zadovoljstva in obsedenosti z vonji "pernate divjadi" kot je pametno izjavila tista moja ... 

... iz 'ob-pasne-torbice' je dišalo ... tekal sem, jedel, iskal Otto ... Otta je iskala tiste druge dišave ... vrhunsko ... 

... do trenutka, ko se je nebo odprlo ... in name siroto se je spustil hladen tuš ... dlako sem moral postaviti pokonci, da sem notri ujel nekaj toplote ... v trenutku sem se spremenil v dolgouhega ježa ... apetit se je poslovil ... hrbtenico sem usločil kot najspretnejši jogist ... hodil sem z repkom med nogami ... skorajda me je v križu presekalo ... da ne pišem o jadikovanju (moja je že postala čisto imuna na moje glasovne sposobnosti) ... 

... ona pa nič ... kot da ne brije veter ... kot da me ne zebe ... in se tresem ... in jokcam ... in ne želim jesti ... ona pa "ja domov pa moramo priti Tit ... ne moreš kar tule čepeti kot kup ptičarske nesreče" ... 

... ja hudiča ... a me ne bi pograbila, skrila pod jakno na kateri piše 'waterproof' (in če ne veš to pomeni 'nepremočjivo') in tekla domov ... drugače pa me pestvaš ... pa ljubčkaš ... sedaj pa takšna krutost ... 

... vam povem, da sem ob spoznanju, da me ne bo odrešila utapljanja, pospešil korak ... tako, da je na koncu ona tekla za mano ... nisem jaz tako 'neumen', da ne bi vedel, da hitro premikanje udov pomeni pospešeno približevanje domu, brisački, jedački, pečki ... pa še manj te v rito hladi ... 

... ja, dragi moj bralec ... tale izkušnja z dežjem me je za večno zaznamovala ... nikoli več ne bom isti ptičar ... zaznamovan sem z dežnimi kapljami na veke vekov ... kako me bo le naslednjič prepričala premakniti rit iz toplega doma še ne vem ... ker sem se sedaj naučil, da je bolje dvakrat preveriti situacijo izza šipe ... in se šele potem odločiti in storiti usodni korak ...

... kako se v prihodnosti spoprimem s 'problematiko dežja' gotovo izveš ... sedaj se odpravim usmerjati energijo v manifestacijo toplih dni ... 

... se nadaljuje ...

Trpeči ptičar manifestira tople dni

Ni komentarjev:

Objavite komentar

... ko pes zboli ... se svet skrbništva drugače vrti ...

... pozdravljen bralec ... TiT ... Hudobreški mul'c tule ...  ... naj te samo opomnim, da sem prejšnji zapis zaključil na točki, ko je m...