Spremljevalci

torek, 27. april 2021

Deževne strategije

Pozdravljen bralec ... Titanium tule ... 

... že nekaj časa se nisva slišala ... smo bili 'terenski' ... tako pravi zapisovalka mojih prigod ... to ti po domače pomeni, da smo šibali skozi življenje ... ptič mladič sem moral tu in tam kar na zavoro stopiti ... in obe ženski umiriti ... 

... danes ... deževen dan ... čas za umiritev ... in celo moja se trudi počasneje drveti ... zato najde čas za zapis mojih strategij: 'suhe tace po dežju' ... 

... strateška poteza ena ... naredi se majhno pikico ... potisni nos pod dekico ... trdno zatisni očke ... pokrij glavo z ušesi ... in se delaj da smrčiš ... potem se te sočuten skrbnik morda usmili ... in te ne pelje na dež ..  

... jaz Titanium Hudobrek sem se pritajil v pasji spalnici (ja, celo kavč in 'proti-stresno' ležišče sem žrtvoval) ... delal sem se da sem na moč utrujen ... smrčal ... ampak ona nič ... ona ni v kategoriji 'sočuten skrbnik' ... ona je neka kruta kategorija ... 

... Tit slišim: "Titko dvigni ritko gremo lulat kakat" ... pa kdo hudiča hodi ob tem vremenu ven lulat kakat ... ona ... ne ... ona ima notranje stranišče ... jaz mulc pa češ, da moram na hladno in mokro ... 

... in potem je vztrajala ... prebrala moj trik nevidnosti in neopaznosti in me s svojo "Titko ljubica ..." zvabila ven iz spalnice ... 

... strategija številka dva ... dolgooo stoj na pragu ... da boš še dolgooo suh ... preteguj se ... zahaj ... opazuj svet okoli sebe ... čakaj do zadnjega trenutka ... tistega, ko je rep v nevarnosti ... šele potem naredi usodni korak ... zapusti notranji prostor ... in se predaj usodi ... 

... strategija številka tri ... spusti sidro na predpražniku ... pod nadstreškom ... in sedi ... meditiraj ... dokler te ne prebudi: "ajde ptičarji ... pa ja da ste lovski psi ... kaj mislite, da divjad ne kolovrati po dežju ... ajde ajde vojska ptičarska ..." 

... strategija tri ... neuspešna ... ženska je pritisnila tam kjer boli ... na ptičarski lovski potencial ... aaaa ... tega pa ne gre kar tako lahkomisleno žrtvovati ... zato se zatečem k ... 

... strategiji štiri ... ukriviš telešček (da zaščitiš trebušček pred nasilno vlago), se stisneš čim bolj ob zid hišice (tam je še nekaj suhega) in se po krempeljcih premakneš do garaže ... in hop v garažo ... 

... in jaz mladič ptič lahko kar tu sedaj čepim ... za raziskovanje je dovolj materiala ... mačja družba zagotovljena ... če z nosom potisnem posodo imam celo zalogo žvečilk ... ženska pojdi svojo pot in pozabi name ... ptičarske nagone se da razvijati tudi tule na suhem ... 

... ampak ne "Titko ritko pojdi gremo lulat kakat" ... o pasje božanstvo ... kaj sem se jaz tebi zameril ... takšno vztrajno ženšče ... zakaj že ... ali nisem mogel pasti v naročje bolj ubogljivi človeški duši ... 

... takšni, ki razume pasjo govorico ... ne pa ta moja ... pasja šola, ki razume psa ... da te kap ... daj daj ... ta ženska glava nič ne razume ... najmanj pa mene mladiča ptiča ... ali ne vidi ... ni nuje po lulanju kakanju ... jaz lahko zdržim še ure in ure ... 

... zatečem se k strategiji pet ... urno iz garaže pod krošnjo največje bukve ... tu so tla še sorazmerno suha ... če kar tu lulam in kakam morda (samo morda) me potem pospravi na suho ... 

... in ja ... priden ptič sem ... lulam kakam ... vendar ... saj veš, ker vidiš tole fotko spodaj ... moje strategije je dež stopil ... nobena se ni čisto obnesla, ker sem na koncu končal na sprehodu po gozdu ... 

... in veš kaj je izjavila "bodi vesel, da smo v gozdu, ker je tu občutek dežja manjši" ... solit' naj se gre ta moja ženska ... 

... jaz mladič ptič bom še tuhtal o 'proti-dežnih strategijah' ... in sanjal o suhih tačkah v času dežja ... ne bom se predal ... nekje mora obstajati rešitev zame ... 

... se nadaljuje ... 

Titanium: a me vidiš ... a me vidiš ... 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

... ko pes zboli ... se svet skrbništva drugače vrti ...

... pozdravljen bralec ... TiT ... Hudobreški mul'c tule ...  ... naj te samo opomnim, da sem prejšnji zapis zaključil na točki, ko je m...