Spremljevalci

petek, 23. april 2021

Stiskanje ...

Pozdravljen bralec ... tu Titanium Hudobrek ... in danes ti zaupam, da sem odvisen ... ne sramujem se priznati ... ja, popolnoma, ultimativno sem odvisen ... 

... od česa ... od stiskanja, pritiskanja svojega ptičarskega telesca k nekomu, ki oddaja toploto ... in če ima še kakšen srčen utrip toliko bolje ... 

... in da boš vedel, da mi včasih ne zadostuje samo tiščanje ... zmota ... ne ... pogosto se pripeti, da splezam in se ugnezdim na to toplo žrtev moje silne ljubezni po bližini ... 

... kako se počutijo žrtve ... ja takle bom rekel ... različno ... 

... tista na dveh nogah se kar topi (dobesedno, ker ji je pošteno vroče, ko se zasidram na njen vrat ... kaj pa čem, če tam oddaja tisto za mladiča ptiča umirjeno, ponavljajoče, ritmično utripanje ... veš takšno, ki te prevrne v sanjski svet ... ki ga jaz ptič mladič noro potrebujem ...) ... 

... zato tista moja podložnica pridno trpi ... pravi, da se gre za mojo dobrobit ... da bom odrasel v velikega, samozavestnega, čustveno stabilnega pasjega možakarja ... hmmm ... bomo videli, če bo takšno spanje res rešilo moj ptičarski svet ... trenutno šteje to, da pri prakticiranju takšnega telesnega položaja neizmerno uživam ... 

... in takšno spanje imenuje najin večerni ritual ... pravilno in strokovno se temu reče: socialno spanje ... ampak pustiva sedaj to znanstveno tolmačenje pasjih spalnih navad (morda, razvad) ... 

... no .... vesel sem, da sva se z žensko brez prepričevanja (z moje strani) sporazumela, da je socialno spanje pomembno za celosten razvoj psa ... tako me je že prvo noč pograbila in odnesla v posteljo ... jaz pa se nisem upiral ... če tako želi, se mladič temu ubogljivo in predano podredi ... 

... ja ... potem pa je tu moja druga žrtev ... tista rjava dirkajoča pošast, ki se odziva na ime Otta ... no ... ta pa nad mojimi plezalnimi podvigi, ki vključujejo njen telešček ni navdušena ... navadno spusti globok glas, ki naj bi ga razumel kot "mladič vstop prepovedan" .. ali "nevarnost naleta na pasje zobe" ali "privatna posest" ali "pozor grizem" ... ampak veš kaj ... jaz se naredim čisto nevednega ... in povrhu še gluhega (moja velika ušesa takrat izgubijo uporabno vrednost) ... jaz kar lezem ... malo, pa še malce ... in na koncu se umestim na godrnjavi rjavi termoforček ... 

... in če sem čisto iskren jaz, Tit, njenemu visočanstvu ptičarici delam gromozansko uslugo ... zakaj ... ker je ona ena takšna zmrznjena gospa ... njo ves čas zebe ... no, tako kot tisto 'šefico' ... še dobro, da imamo toplo pečko, ker dveh hkrati pa res ne morem ogrevati) ... 

... in moja tretja žrtev ... ja seveda ... mačja gospa Lili ... ona je potrpežljiva ... na njo se brez težav naslonim, ko ni nikogar drugega na voljo ... potem pride prav tudi mačji puh ... ta je še ekstra vabljiv ... tako, da se kar malo zadržim, da ga z zobki ne uredim ... moja pravi: "odličen samonadzor" ... hja hja ... draga ženska ... to je tehtanje kaj je v tistem trenutku mladiču ptiču pomembnejše: spanje na mačjem grelcu ali izzivalne igrarije ... če pa ti želiš to imenovati 'samonadzor' tudi izvoli ... saj je samo terminologija ... 

... no ... sedaj veš, da gospodič Tit marljivo, vestno utrjujem, celo nadgrajujem veščino socialnega spanja ... prvič sem jo spoznal med bratci in sestricami ... in da znanje stiskanja, pritiskanja ne izzveni (da bom ljubeč kužek ... kot reče moja) je treba naučeno 'znanje o spanju' utrjevati in nadgrajevati ... enako kot kakšno drugo pasje vedenje ... 

... ampak to so že druge pasje pripovedi ... 

... se nadaljuje ... 

Stiskanje, pritiskanje ali po domače: ptičarsko teženje.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

... ko pes zboli ... se svet skrbništva drugače vrti ...

... pozdravljen bralec ... TiT ... Hudobreški mul'c tule ...  ... naj te samo opomnim, da sem prejšnji zapis zaključil na točki, ko je m...