Spremljevalci

ponedeljek, 5. julij 2021

Naj ti sporočim kako živim

Pozdravljen bralec ... Tit tu ... 

... no, samo upam lahko, da nisi pozabil name ptiča mladiča s polnim imenom Titanium Hudobrek ... jaz ne stojim in ne čakam ... jaz, gospodič Tit, odraščam ... in ni dolgo, kar sem zaključil s petimi meseci tuzemske eksistence ...

... moja človeška podložnica je zadnje mesece v fazi, ko peripetije ptičarskega odraščanja zapisuje v lastni glavi ... prstke pa ne spravi v akcijo ... hkrati mi obupano in skesano zatrjuje: "Titko Ritko, tolikooo dela imam, da ne utegnem" ... 

... ja, kaj pa mi je storiti ... se zaradi tega preseliti ... oditi ... kakšnega drugega zapisovalca zaposliti ... pa, ko me drugi ne razumejo ... vsaj ne tako natančno, kot ta moja ženska podložnica ...  

... čisto na urno in hitro ti sporočim kako trenutno živim ... 

... s takšno mega zajemalko marljivo zajemam življenjske radosti in norosti ... 

... prvo pomembno obvestilo ... igličaste zobke sem zamenjal za tiste 'ta prave' ... in sledila je probrazba ... iz ptiča v krokodila ... moja se kar za glavo drži ... pravi, da se "mora ta moja zobna pridobitev v dlesni namestiti in da je ta proces 'zobnega gnezdenja' za nas pse, precej bolj zoprn kakor sama menjava mlečnih za stalne" ... 

... jaz, zobata pošast Tit, imam prav navado, da na široko odpiram usta in iščem v kaj ugrnizniti ... ona pa zavija z očmi ... in moje zobne podvige trpi ... 

... druga pomembna vest ... postajam pravi moški ... saj veš ... razvijam moško spolno anatomijo ... in se že trudim z njeno uporabno vrednostjo ... žrtev pa je seveda Oona Adin dom ... kaj pa češ, če je že tu, na dosegu mojih tac in ravno prav visoka za treninge moje moškosti ... neumen bi bil, če te priložnosti ne bi sebi v prid spremenil ... 

... škoda, da tista, ki misli, da je šefica, te moje vadbe ne podpira ...in mojega spolnega udejstvovanja ne potencira ... in mi s tem ego podira ... ona, Lenka, me pri moji vadbi ali grdo pogleda, ali mi tace položi na tla, ali pokliče Otto, da mi izmakne podporo in izgubim ravnotežje ... skratka ženščina nekaj nizkotnega naredi, da se zabava prehitro v mojo frustracijo prelevi ... 

... nekaj ostaja tako kot je bilo ... še zmeraj glasno in jasno izražam svoja čustvena stanja ... kadar sem utrujen jočem, zdolgočasen jočem, želim Ottino igračo jadikujem, se mi rite ne da premaknit stok in jok ... skratka ... moja je ves čas na tekočem kaj se v moji duši dogaja ... 

... naj ti sporočim, da vremenske ekstreme črtim ... moje videnje dežja že poznaš ... naj ti zagotovim, da tudi ekstremno visokih temperatur ne trpim ... jaz, ptič fičfirič se hladim tako, da glavo v vodo potopim ... potem pa z uhlji maham sem in tja ... ustvarim efekt tuša ... in kapljice padajo po teleščku ter me prijetno hladijo ... 

... bog je dal slonom rilce ... jaz, Titanium Uhati pa za ohlajanje uporabljam ušesa ... 

... naj te še obvestim, da Otto sedaj že krepko prehitim ... moje noge so dolge in urne, tako da rjavi tornado nima šans ... 

... še vedno se rad učim ... tista, ki misli, da je šefica, je z mojimi učnimi podvigi zadovoljna ... no, vsaj zatrjuje tako ... in kdo sem jaz, da ji ne bi verjel ... 

... jaz, Titanium Hudobrek na klic vedno priletim ... kar krila dobim ... saj se pri Lenki nato mastim ... silno rad imam žoge ... in sedaj jih že delim ... na Lenkino dlan jih spustim ... 

... največ zabave najdem v iskanju ... iščem pa hrano, esence in žoge ... eno, dve in tri ... po njih pohitim šele ko dovoljenje dobim ... moja pravi, da je samonadzor temelj vzgojenega psa ... pa naj ga ima ... mislim, samonadzor ... na vzgojenega psa pa bo še malo počakala ... 

... gibanje po levi sem več ali manj osvojil ... noro navdušenje nad ljudmi je pošlo ... in tudi sprehoditi se mimo psov mi ni težko ... 

... mehkotačke vedno izsledim ... vendar se trudim, da jih pri miru pustim ... 

... zadnje čase na vse kar ima perje in krila stojim ...

... ponoči pri Lenki rito tiščim ... in če se le da ji non-stop za ritjo stojim ... 

... moja pravi, da sem en tak praktičen mladič ptič ... da z mano ni težav ... da se tudi v novih okoljih hitro umirim ... prilagodim ... jaz pa ji pravim, da zato, ker imam ob sebi njo ... 

... no ... midva s tole Lenko sva že sedaj pravi tim ... kaj še vse se nama zgodi, pa ti sedaj pogosteje sporočim ... 

... se nadaljuje ... 

Titanium Hudobrek pomočnik pri pisanju


Ni komentarjev:

Objavite komentar

... ko pes zboli ... se svet skrbništva drugače vrti ...

... pozdravljen bralec ... TiT ... Hudobreški mul'c tule ...  ... naj te samo opomnim, da sem prejšnji zapis zaključil na točki, ko je m...