Spremljevalci

torek, 13. julij 2021

Tit ... Učenje (Je) ZaŽivljenje

Pozdravljen bralec ... Tit tu ... 

... tale moja služabnica ogromno časa posveti razmišljanju ... tuhtanju ... obračanju misli, zamisli, idej ... in če se mene, Titkota vpraša, je ta njena miselna zagnanost pogosto pot v pravo pasjeslovno znanost ... 

... če se kdaj vprašaš kako mi je živeti (in ... hmmm ... preživeti) s pasjo učiteljico bom popolnoma odkrit ... ni slabo ... in ni mi hudega ... tale moja učitelj'ca odlično poskrbi, da mojo ptičarsko rit nič ne tišči ... 

... namreč ženska se na potrebe mladiča (ptiča) spozna ... in jih (kakor ona temu pravi) usmerjeno kanalizirati zna ... 

... ona na dveh nogah temu pravi: učenje ZaŽivljenje ... zatrjuje, da morajo biti znanja uporabna ... praktična ... učinkovita ... 

... naj ti prišepnem, da moja dvonožnica uživa v opazovanju napredka v odnosu skrbnika in psa ... in je vesela, da se v tišini razumeta ... se rada imata ... se štekata ... spoštujeta ... dovoljujeta, kar je za dovoliti in se izogibata tistemu, česar ni mladiču pametno storiti ... 

... zato je njeno poslanstvo pasja učitelj'ca ... da lahko nekaj dobrega odnosu človeka in psa pridoda ... 

... jaz, Titanium Hudobrek, sem trenutno še takšen mladič, ki se moram marsičesa naučiti ... pravilom družbenega okolja pokoriti ... in pri tem tiho biti ... kar pri meni ni tako lahko dobiti ... 

... zato te moje privatne učitelj'ce ne spremljam na vsakem učnem koraku ... beri: učenec Tit nisem asistent na vsaki učni uri tečaja ... malce mi je hudo, da je temu tako, ker na tečaju sploh ni slabo ... ampak beseda in odločitev moje, ki misli, da je šefica, gotovo ni kar tako na pamet iz zraka vzeta ... 

... ona, Lenka, pravi, da priložnosti še bo ... da naglice ni ... da se nikamor ne mudi ... pa naj njena beseda obdrži ... 

... tako jaz, Tit, dve obliki šolanja poznam ... eno, tisto po domače in 'od doma' ... in drugo usmerjeno, pomeni v tečaju z vadišča, travnika ali parkirišča ...  

... in če mene vprašaš neke razlike v uporabni vrednosti ni, za kar tale moja vrhunsko poskrbi ... tisto, kar vzgojen in družbi prilagojen pes potrebuje brez dvoma pridobi ... s katerokoli obliko se že spoprijatelji ... od doma ali s tečaja Vzgojo (ali po Lenkino: 'vzgojne veščine') lahko pridobi ... 

... skrbnik psa, naj se ti globoko v središče srca zasidra misel ta ... učenje psa je Življenje ... Je ZaŽivljenje ... nikakor in ne samo za eno vadišče, dva travnika ali še kakšno parkirišče ... 

... se nadaljuje ... 



Tečaj ZaŽivljenje Razumeti psa 1 Vzgoja Akteriji: Titanium in Thor Hudobrek in Tiha 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

... ko pes zboli ... se svet skrbništva drugače vrti ...

... pozdravljen bralec ... TiT ... Hudobreški mul'c tule ...  ... naj te samo opomnim, da sem prejšnji zapis zaključil na točki, ko je m...